Vraag & Antwoord

Mocht u na het lezen van onze Veelgestelde Vragen nog een andere vraag hebben, dan beantwoorden we deze uiteraard graag! Vragen staat vrij, dus bel of mail ons gerust.

Zijn jullie een officieel bedrijf?

Ja zeker! Wij staan al ruim 5 jaar ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Ons KVK-nummer is 75619474. Indien gewenst kunt u ons altijd vragen om onze VOG's (Verklaring Omtrent Gedrag). Deze kan iedere medewerker van Er Was Eens voor u voorzien. 


Hoe kan ik jullie boeken voor een kinderfeestje?

U kunt het gemakkelijkste bij ons boeken via ons contactformulier. Hier vult u een aantal vragen in, waarna wij via mail contact met u op zullen nemen. Het is verstandig om van te voren al te oriƫnteren wat uw wensen zijn, en of wij een pakket hebben dat daarbij aansluit.


Hoe ver van tevoren moet ik boeken?

Als u een datum in gedachten heeft voor een feestje, raden wij aan direct te boeken. Hoe verder van tevoren, hoe groter de kans dat we uw datum nog beschikbaar hebben?


Kan ik jullie helpen op de boeking?

Ja zeker! Het helpt ons enorm als u voor de boeking de naar u gemailde informatie brochure goed doorleest. Hierin staat allerlei informatie over hoe uw boeking ongeveer zal verlopen, en waar en hoe u ons kunt helpen. Denk bijvoorbeeld aan het vrijhouden van een parkeerplaats uit het zicht van de kinderen. Een echte prinses komt natuurlijk altijd aan in een koets, nietwaar?


Hoe werkt de betaling?

Na de bevestiging van uw offerte wordt er een factuur naar u verstuurd via mail. Deze factuur dient uiterlijk 7 dagen voor aanvang van uw boeking via bankoverschrijving voldaan te zijn. Is dit niet het geval, dan zijn wij helaas genoodzaakt de boeking te annuleren. Wilt u onze prinsessen toch graag een extraatje geven, dan vragen wij u vriendelijk om dit na afloop van de boeking in een gesloten envelop te overhandigen.


Moeten jullie je nog omkleden op locatie?

Nee. Tenzij expliciet anders vermeld, komen onze karakters altijd volledig aangekleed aan op hun bestemming. U hoeft dus geen ruimte te verzorgen waar wij om of aan kunnen kleden.


Kan ik kiezen welke performer er op mijn event komt?

Over het algemeen werken wij met een vaste cast, maar we staan uiteraard open voor uw voorkeur. In het geval van ziekte of andere onvoorziene omstandigheden kan het echter voorkomen dat wij niet aan uw eerste voorkeur kunnen voldoen.


Wat gebeurt er als mijn feestje uitloopt?

Over het algemeen houden onze karakters zelf de tijd goed in de gaten. Het kan natuurlijk voorkomen dat zij, om welke reden dan ook, de tijd uit het oog verliezen. Wanneer uw feestje langer dan 10 minuten uitloopt, dient u de performer hiervan op de hoogte te stellen. Blijven wij ongemerkt langer dan 15 minuten, dan wordt dit in rekening gebracht.


Kan ik tijd bijboeken?

Als er ruimte is in onze planning, blijven we graag langer! In dat geval sturen wij achteraf een factuur. Het is fijn als u ons karakter even apart neemt om hem/haar deze vraag te stellen, zodat we de aanwezige kinderen niet teleur hoeven te stellen als we helaas niet langer kunnen blijven.


Hoe koop ik kaartjes voor jullie evenementen?

Wij plaatsen altijd een link naar de kaartverkoop van onze evenementen in het Facebook event. Vaak (maar niet altijd!) staat de kaartverkoop ook op onze website. Kunt u de kaartverkoop niet duidelijk vinden, geef ons dan even een belletje. Een kaartje kopen bij de ingang is vaak niet mogelijk!


Mag ik foto's/video's van jullie delen op mijn website/social media?

Dit is zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming absoluut niet toegestaan. Beeldmateriaal dat u zelf heeft gemaakt tijdens ons bezoek of evenement mag u uiteraard, mits voor persoonlijk gebruik, wel publiceren. Het commercieel gebruiken van onze foto's en video's is ten strengste verboden. Wilt u toch graag onze foto's/video's gebruiken? Stuur ons even een mailtje!